9 Ocak 2014 Perşembe

HIRVATİSTAN GEZİM

bosna hersek den otobüse atladım ve hırvatistana yola koyuldum. sınır kapısına geldiğimizde pasaportları toplayıp götürdüler, biraz sonra bi polis sadece benim pasaportum elinde çıka geldi. İngilizce biliyomusunla başlayıp çeşitli sorular sordu, o gitti biraz sonra benim pasaportla 2 polis daha geldi onlarda sorular sordu, epey geriliyorum böyle durumlarda, bende çıkarıp eski  20  ülkeye giriş çıkış damgası falan olan pasaportumu gösteriyorum onada bakıyolar iyice bi. neyse sonuçda giriş damgasını vurduda rahatladım. dubrovnik e vardık ve otobüsden indiğim saniyede 2 ileri yaşda kadın yakama yapıştı. illa bizim evde kal diyo otel olarak. olur dedim yalnız ben kale içi isterim. fiatıda makul söyledi. 80  yaşındaki kadınla beraber otobüse bindik ve kale içindeki evine geldik, ev çok eski biraz perişan ya neyse ödedim 3 gecelik ücreti kadın gitti. ben o eski kaleyi çok sevdim oradan pek çıkmadım diyebilirim. ama kale kocaman  bi çok restoranlar evler ve başka binalar var. deniz kenarı ben ankara da yaşayan kişi olarak denizide bolca seyrettim orada. ama denize giremedim nisan ayında soğuktu. aşırı turistik olduğu için fiatlar yükseldi burada. bi çok lüx lokanta vardı ama fiatları yüksekdi ben oturmadım doğrusu. memleketime dönüş uçağım belgrad dan olduğu için uçak varmı diye sordum yokmuş, bi otel görevlisi olduğunu söylemişti halbuki. yani yokmuş derken sadece yazın ortasında uçak mevcutmuş. bazen görevlilerden bilgi aldığımda beni yanıltabiliyolar ve sonra yanlış hesap bağdattan dönüyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder