9 Ocak 2014 Perşembe

SIRBİSTAN GEZİM

nisan ayı-2012 tarihinde thy ile belgrad a uçmayı planlayarak 2 ay önceden uçak biletimi aldım. uçuş günü gelince Atatürk havaalanına gittiğimde birde ne göreyim benim uçuş 6 saat erkene alındığı için ben uçağı kaçırmışım. kontrol etmeliymişim 2 gün önceden ben bunu bilmiyordum. görevlilere yalvar yakar ertesi güne bedava bilet alabildim. o gece taksim de bi otelde kaldım ama bütün moralim de bozuldu. neyse ertesi gün uçağıma binip gittim. uçakdan inip pasaport kuyruğuna geçtim de sıra bana geldiğinde görevli bayan benim pasaporta epey takıldı.  evirip çevirdi sorular sordu. oradan çıkınca belgrad daki hostelime gittim. belgrad ı sevdim, Avrupa şehirlerini andırsada onun fakir hali diyebilirim. fiatlar gayet makul. güzel lokantalarda uygun fiata yemek yenebiliyor. yalnız domuz eti çok yaygın. adım başı satılan güzel hamurişi büfelerinde bile hamurişlerinin içinden o etlerden çıkıyo. bol bol kafeler var kahve çeşitleri içmek için. otobüsle şehirler arası giderken yollarda bişey döndürüp duruyolar bende kuzu çevirme diye bakıyorum, bide dikkat ederimki domuz çevirmeymiş onlar. bi çok türk turist vardı benim gibi oralarda gezen. sırplar bana gayet iyi davrandı fakat kaldığım hostelin sahibi bana bi kağıt verdi orada kaldığıma dair, ülkeden çıkışta başım ağrımaması içinmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder